Merhaba annelerr,benim kızım 14 aylık hala yürümüyor.ellerinden tutunca çok güzel adım atıyor ama gel gelelim çok korkuyor başka türlü asla adım atmaya cesareti yok.ilk adım arabası aldım onuda iktiremiyor korkuyor birlikte kullanyoruz onuda.koltuk kenarında duruyor orda dururken kendi oturuyo bazen.herşey aldım herşey yapıyorum evde ama cesareti yok çok korkuyor.var mı bi önerisi olan ?