Selam kızlar bebeğim 5ay 5günlük. Geçen hafta ek gıdaya geçtik ve su vermeye de aynı zamanda başladım. Sizlere şunu sormak istiyorum 30 ml lik alıştırma bardaklarından aldım ve gün içinde ondaki suyu ancak içiyor ama kaynanam durmadan su ver su ver susuz kalıyor diyip duruyor bende etkileniyorum ister istemez sizce de suyu arttırmalı mıyım?