Kızımın 4 ay asısı vardı bugun kılosu tartıldıgında 5.500 gr geldı dogum kılosu ise 3.80gr .Kılosu az anne sutuyle beslenıyor sadece .sutum var ve 1.5 aylıktan berı meme reddı var ıstahlı bebekde degıl.anne karnındayken hafta olarak 2 hafta hep gerıden gelıyordu.hemsıreye sordum mama versem mı dıye mama alırsa senı emmez dedı .uzuluyorum zaten goren herkes zayıf diyor aynı yenı dogan bebek gıbı dıyorlar. Ne yapmalıyım doktora mı gotursem ya da 2 ay daha bekleyıp ek gıdada mı toparlanır dıye mı beklemelıyım kızımın gece uykuları da rahat ac kalsa gece de uyumaz dıye bılıyorum. Hep kızımı dusunuyorum