zehrahifa ilk 6 ay gelişimi için gidilmesi gerekiyo. Onun haricinde doktorla bi süreç belirliyosunuz mesela bizim doktorumuz 3. Ay ve 5. Ayda rota aşımızı yaptı. Aslında diğer aylar devlet aşıları vardı. Şimdi 8. Aya giricez menenjit aşımız var dolayısıyla gene doktora gidicez. Dogdugundan beri her ay gidiyoruz. Doktorumuz devlet aşılarıyla aynı ayda yapmıyo aşıları. Göz doktoruna 6. Aydan sorna götür dedi henüz götürmedim ama bi kez gidiyolar bi sorun yoksa.
test olarak bi test yaptırmadık henüz. 1 ay sonu usg çekildi kalçadan o kadar.