sonsuz17 annediyeabartmayin Evt artık alıyor şükürler olsun hatta tisortumu açmaya çalışıyor meme diyince mutlu oluyor koşarak geliyor kendi ağzına koyuyor 😍
Pelo_00 annediyeabartmayin ben önce aventin biberonuyla vermiştim ama şimdi lansinohu kullanıyorum anne memesine daha yakın gibi.
Deletedmom329 derinseda o hatayi bende yaptim ilk kizimda. Sonra midesi kuculdu biberonuda reddetti. Simdi oglum var 8 gunluk. Emerse emer emmezse biberon veririm dedim. Gogus yapim degisik. Ucu icine donuk. Sagip veriyorum. Sutum bol. Gittigi yere kadar…
derinseda Deletedmom329 sormayın ya bnde yaptım maalesef şimdi almıyo çocuk ayına göre 120 içmesi lazım 60 I içse öper başıma koyarım gelişsinlerde sağlıklı olsunlarda meme mama önemli değil artı benim için