Dogalice nurayycaliss Ben joker’den 350-TL aldım.İndirimleri oluyor sürekli takip etmek gerek.Hepsiburada sitesinde de uygun oluyor ve de güvenilir.Çok memnun kaldım iyi ki almışım dediklerimin arasında.Tavsiye ederim👍
Gecesmom Kullananların hepsinin kesinlikle alınması gerektiğini çok iyi oldugunu duydum ve ucuz ve güvenilir lanı hepsiburada dan alabilirsiniz bende alacağım zaman ordan alacağım
nurayycaliss Gecesmom [bilinmeyen] Dogalice Çok teşekkürler arkadaslar cvplarınız için:) ben de hem araştırdım hemde burdan yazayım dedim karar verdim alıcam 2 hafta sonra ek gıdaya baslıyoruz insallah aldıgıma deger bol bol kullanmak ümidiyle 🤞 😅😂
Durulmn nurayycaliss bende indirimini takip ediyordum hemen aldım görünce sizede söyleyeyim dedim 😇 rica ederim 😌
Durulmn nurayycaliss yaaa ne güzel ☺️ Bende şimdi yine indirimde gördüm jokerde sana yazayım diye girdim 😇
[silindi] E bebekte 399 a hpmendin buharlı ğişiricisi var ben ondan aldım sadece çocuk için değil kendim içinde kullanabilirim diye. Onuda düşünün bence. Şuan indirimde 399
[silindi] nurayycaliss ay iyiki avent almışsınız 😁 bu benim aldığım fişe taktığım an şalterleri attırıyor iade edip avebt alcaz
nurayycaliss [silindi] dün akşam jokerde yine 300 e düşmüştü şuan 348 arada bir ordan kontrol edin madem değiştireceksiniz😊
Betl_09 nurayycalissuyuyor arada uyanmadan emzırıyorum sabah 11 12 de anca uyanıyor sonra 1saat uyanık kalıp tekrar 1 saat falan uyuyo zor işin valla ben uyukluyodum artık onun başında o uyumazdı inatla allah yardımcın olsun