Merhaba bebegım birkaç gundur geceleri uykuya dalamıyor sürekli hareket halinde sabah ediyoruz yarı uyur yarı uyanık.ve sureklı ıkınıyor.tuvaletini yapıncada huzursuz anlam veremiyorum.gaz damlası kullanıyoruz gazınıda çıkartıyor karnıda tok olmasına ragmen birkaç gundur aşırı huzursuz.bazen memeyi görünce ağlamaya baslıyor ama yatarak emiyor kucagımda emmek istemiyor cıglıgı basıyor.atak haftasıda degil diye biliyorum :(