Normalde satarken belirtiyorlar emziren anneler 6. Aydan sonra kullansın diye ben de kullanmayı düşünüyordum bebeğim şimdi 6 aylık ama şu mantıkla ilerleyince almaktan vazgeçtim , biz ne yesek bebeğimize geçiyor beni zayıflatan bu çay bebeğime geçen sütüme etki eder ve bebeğim etkilenir diye kullanmıyorum.