GUBILIK Deletedmom348 ben 1 senelık uye oldum. 18,ayda basladık. Cok az ilgi gosterdı ben de pek durmadım ustunde ama 1 aydır deli oluyor kutulara. 22. Ay kutumuz geldi en az 1 saat oynadık. Inanılmaz mutlu oluyor
sedaykn Deletedmom348 9. Ayda üye olduk. O ay başlıyor zaten. Benim kızım çok seviyor ve ilgili. Ama üye olmadan önce bence kutu olarak alın ve bakın. Her çocuk ilgi göstermeyebilir sonuçta az para değil.
GUBILIK Deletedmom348 9 dıye biliyorum ama siz sitelerine girip bakın. hatta sizi arıyorlar siteye no bırakırsanız. detaylıca anlatıyorlar
Deletedmom348 GUBILIK AA olur. Birde arama motoruna adım adım diye yazdığım zaman bir sür şey çıkıyor onlarla alakası yok dimi bu üye olunanın
Deletedmom348 sedaykn Tamam ben de öyle yapayım. 4 aylık olduk bizde. Doktor üye olabilirsiniz demişti dün de sorayım dedim