Kelebek12 Cemreminem canım benim bebegim 3 aylık bisi yapmadım kendi kendine geceleri düzenli uyur sadece acıkınca uyanır emziririm hemen tekrar uyur gece olduğunu anlıyor sanki sabah oluncada erkenden uyanir
esmaefe Cemreminem 6 yaşında hala 1 kere uyanır 😂 o uyanmazsa ben uyanır üstünü açmış mı diye bakarım. Dipsiz bi kuyu 😂😂şaka bi yana memeden kesmeden deliksiz uyumazlar benimki memeden kestiğim halde gece uyanıp süt içiyodu buda benim Şansım heralde
Kelebek12 Ki uyanmadan uyuması doğru değil bence 1 yada iki defa uyandırıp emzir sen yine odasında lamba kapat gece lambası yak gece olduğunu anlasın lamba yanan odaya götürme
Deletedmom090 Memeden ayrılınca uyur derler. Ki arkadaşa katılıyorum uyanmadan uyumasını bende doğru değil diye biliyorum.
Cemreminem Bazı sitelerde 4 Aydan sonra artık bebeğiniz gece boyu deliksiz uyur diye okudum da bana da garip geldi. Kızım geceleri iki kez emmeye uyanır benim. Normal yani bu durum.
Denizsevim Cemreminem 6 aydan sonra deliksiz uyuyabiliyorlarmış. Ama 1veya 2 defa uyanması normal. Biz 7.5 aylığız. 1 veya 2 defa uyanıyor.