Gayebsra96 yani daha bir defa yaptim haftalik yapabilirsin ben ayda bir yapim dedim ama bende haftalik yapmayi planliyorum ve resmen bir defa yapmama ragmen bole sacimin kenarlarinda resmen kellik belirtisi olmaya baslamisti ben bu maskeyi yaparken ne kadar cikarabilirki diye yaptim ve minik minik her taraftan saclar fiskirmis baglayinca o kadar gicik duruoki anltamam ama ciktigina cok sevindim ilk dogumdan sonra ora hic duzelmedi cikmadi ikinci dogumadan sonra tamamen dokuldu ve artik moralim cok bozuluodu ilk seferde bu kadar kararma olup sac cikrdiysa haftalik yapinca dusunemiyorum biraz uzun oldu ama size yardimci olmak adina yazdim😊