Huysuz17 oğlum 9 aylık bizde şimdiden öyleyiz ya. Biri yüksek sesle konuşsun hemen dudağını büzer ağlar, evde süpürge açarım önceden ağlamazdı artık süpürge açtığım an bacağıma sarılıyor kucağıma gelmek içni cırpınıyor. Biri yapma diyip kızsın hemen yine ağlar bana bakar kucağıma gelir 🤦🏼♀️ Bişey yere düşsün ona bile ağlar