Oznurfurkandeniz Kızlar boğazımda ve başımda ağrı var burnum da tıkalı hapşurıyorum fln . Dayanamadım parol içtim bir tane . Ballı limonlu bitki çayı da içiyorum . Çabucak iyileşeyim istiyorum evde pastil ve burun spreyi var kullanmamın sakıncası var mıdır ki ??
Narin Oznurfurkandeniz https://www.instagram.com/p/Br7ZYQqnSR5/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1r8qc4pid99vq İzleyinn sorunuzun cevabı burada.Ayy virüs trolü gibi oldum😂
Ozgereisoglu Ayni durum bendede varddi hatta daha kotuye gitti acile gittim doktor paroldan baska bisey veremem sana ihlamur ic c vitamini ye dedi ve gonderdi.Yaptigim bi karisim var onu yaziyim sana ben onunla ayaga kalktim limon bal zencefil zerdecal karistir ve kasik kasik ic bol su ve sicak seyler ihlamur nane limon gibi cok zor ilacsiz iyilesmek cok gecmis olsun
Oznurfurkandeniz [bilinmeyen] benım bebegım de ben hastalanmadan önce burnu tıkanmaya basladı arada kısa kısa öksürüyo ama havanın kuru nemsız olmadından diye düşünüyorum. hasta olsaydı ateşi olur huysuz fln olurdu heralde