Pinkkk seninle günlerimiz bile aynı, şikayetlerimiz de aynı ☹️ bizimde sarılığımız var bizimkide en son 12 çıktı geçmesini bekliycez öylece o daha zor sürekli gözüm gözlerinde teninde, uykusu ağır çok zor uyandırıyorum, emmesi de az ama 3 saat kadar uyuyunca iyi emiyor acıkıyor demekki fakat 3 saat beklemekte istemiyorum, uğraş uğraş uyandır bide memeye alıyorum bir iki emiyo uyuya kalıyo geri,ne yapacağımı bilmiyorum artık çocuğa bakıp bakıp ağlıyorum sinirlerim bozuldu valla 😭