alis 2 aylık bebeğim var ve göğüs uçlarım yara olmamasına rağmen çok hassas çok sızlıyor emzirirken ağlıyorum artık dişlerimi sıkmaktan çenem kasılıyor. 16 saat süren normal doğum yaptım böyle mahvetmedi beni bu acı çok başka .ne denediysem geçmedi lansinoh krem,avent kalkanı,zeytinyağı,ayva çekirdeği jeli ama yok geçmiyor azalmıyor bile .emzirmek istemiyorum sırf bebeğim için dayanıyorum ama bi çözümü bulan varsa yazsın lütfen çok zor durumdayım .
Dodonay alis eczaneden Garmastan pomad aldım. Bi günde geçti. Çamaşırımın deymesi bile rahatsız ediyodu. Bunu sürdüm. Üstüne streç koydum. Tamamen tenim emsin diye. Geçti sonra.
Nekwa alis ayni sefa yagi ustune tanimam canim. Sür bende aventin kalkani var onu kullaniyom sendr yoksa strec sar üstüne. Emzirmeden sil bebise zarari yok aksine cok yararli netten bakabilirsin
dodo alis emzirme danışmanım magnezyum kullanmamı önerdi. Sabah akşam günde 2 kez. kalsiyum da kullanmak gerekiyor aynı zamanda.
alis Sedacinakkaya evet hep aklımda o kapaklar ama pahalı geliyorlar ya işe yaramazsa dye son çare alıcam onu
Ebruelcin alis kesinlikle işe yarıyor, başka şeylerle uğraşıp boşuna vakit kaybetmeyin, biraz pahalı ama sutunuzun kesilmesinden daha önemli değil, silver mum daha uygun, bende silver mum kullandim 225₺ di
Dodonay alis prospektusta göğüs ucuna kullanılır yazıyodu. Gayette geçirdi. Yıkamak lazm emzirmeden önce yalnız
baharylmz göğüs uçlarınm paramparça olduğu halde gecirdi gerçekten tahin uzerındeki yağ kesinlikle tavsiye ederim👍
alis dodo aaa olabilir çünkü doğumdan sonraki iki hafta kullandım magnezyum kalsiyumu ve bıraktım şuan cidden onda olmuş olabilir şoktayım 😬
Cemilev alis Kantaron yağı canı birebir ama yıka göğsünü emzirirken agrini Alicak iyileştirecek göğsünü
alis Cemilev hepsini denemeyi düşünüyorum çok sağolun cevP yazdığınız için umarım bi tanesi işe yarar
Maviseyyah alis sadece meme ucunu emmediğine dikkat ettiniz değil mi? Kahverengi kısmı da alması gerekiyor emerken
Cemilev alis Allah şifa versin cok zor tahmin edebiliyorum benim ilk bir hafta oldu cnm sadece kanadı ben hemen tahin yağı ve kantaron sürdün ikinci gün kapandı iyileşti insallah sana da yarar 😌😌