Kalimbanne Dün 6 aylık aşımızı olduk dünden beri ateş kontrolü yapıyorum gece de eşim uyumadı üstünden 24 saat geçti rahatlayayım mı güzel anneler ne dersiniz?
Kalimbanne Mom091 amin inşallah ya bütün bebekler sıkıntısız stressiz geçirsin inşallah çok geriliyorum aşı zamanları 😬