Bende hep alt açma örtüsü sererim. Bidefa yemeğe bakmam lazım hızlıca değiştiririm dedim ,örtü sermedim. Altını actigim gibi işedi , arkasından bi pirt .sonra da fışkırırcasina kaka🤦♀️🤦♀️ Allahım nasıl denk geliyo yaa. Onun üstü, benim ustum ,yatak, heryer battı . Bidaha asla örtüsüz açmam 🤣