Doktorumuz dun D vitamini olarak multi tabs yazdi ama 10 damla dedi. Acaba dogru mu yazdi yanlis mi kafam takildi. Kullanan var mi ? Icerigi kotu diye david 3 kullaniyordum onu degistirip bunu verdi ama neden 3 degilde 10 damla onu anlamadim. Kullanan var mi ? Multi tabs