Selamlar anneler, 27 gun önce doğum yaptım bebisim 37 haftalık doğdu, direk yanıma geldi. Hersey iyi guzel derken bebisim heeep uyuyordu, ayak topuklarına vura vura uyandirdik inanilmaz zor bir hafta gecirdim derken eve gectik. Bebegimde sarilik yukseldi. Bir gece yatirdik. Dustu. Bebegimin emme refleksi guzel aslinda fakat cok cabuk yoruluyordu ve sariliktan hep uyku halindeydi. 20 gunde 350 gr mama verdim. Yani bir kutuyu 20 gunde bitirdik ve hep emzirdim. 20 gunlukken kontrole gittik ve yeterli kiloyu almisti, simdi 7 gundur hic mama vermiyorum sadece emziriyorum. Fakat bebegim mememe ve kokuma alisti. Uyuyo kucagimda, yatagina yatirinca uyaniyor. Tekrar emziriyorum emiyor ve uyuyor. Ama emmesi birazda keyfi gibi. Uyku saatimiz azaldi, sanirim bebisim kendine yeni geliyor. Sizin oneriniz var mi? Emsin istiyorum, ama bensiz uyuya bilsin istiyorum daha cok kucuk cok sey mi bekliyorum. Korkum ilerisi icin. Annem uyariyor birak aglasin verme memeni diye, kalbim el vermez onada. Sizin öneriniz var mı?