Tugce89 Merhaba kızlar doğum yapalım 3 ay oldu bugün bı baktım sezeryan yerinde kızarıklık ve akıntı olmuş sonra iç çamaşırima hafif kan gelmiş baktım orası çok az aclmis gibi başına böyle bişey gelen varmi
Celalefe Malesef ben 10 gün olmustu dogumdan sonra yaşadım ve o aciklik icindeki kani bosaltilmak icin bir hafta sıkıldı sonrada estetik dikis acildi 20 gun olmusken bolgesel uyusturulup normal dikis atildi bence doktora gitmelisin
Htcsglck Benimde 5 aydır öyle delikler açılıyor iltihap kan geliyor doktora gittim dikişlerini vücüt emmemiş ondan öyle olmuş krem verdi sürüyorum geçti
Htcsglck Tugce89 canım kuru tutacaksın ya temiz bez ya da gazlı bez batikon yap sürekli kuru tutmaya çalış çünkü benim ki tam geçti bitti bez falan koymadım bu sefer diğer sağ tarafımdan gelmeye başladı
Tugce89 Htcsglck benmkinde kabuk baglamaya başladım gazlı bez bnde koydim öyle geçmeye başladı ama hala içimde acı var ya bı geçmedi normalmi blmiom
Htcsglck Benimde geçmiyor bazen sabah kalkıyorum sanki ateş koymuşlar karnımın altına bazen dikişlerim kızarıyor patlayacak gibi oluyor hemen krem sürüp gazlı bez koyuyorum
bircocukannesiomom Kızlar ben oraya çatlak iz için yağ sürüyorum BIO OIL kullanıyorum. Ve 3 ay oldu doğum yapalı. Sûrmeyim mi? Kuru tutmak gerektiğini söyleyince biraz endişelendim, bende de enfeksiyon olur mu?