fatma060694 Benimki kist çıktı 3 aydır alttan baktılar bilemediler genel cerraha gitmiştim kist çıktı
Venuslady Zynpgl evet diastesis recti ve bağırsak sorunu bende yaşadım ve karın derim ağrıyordu dokunamıyorum bile 2 aya yakın rezlik çektim desteksiz kalkamıyordum bile fizik tedavi diyorlar olmazsa ameliyat diyor genel cerrahi
Venuslady minderbob genel cerrahi bakıyor bu duruma ve bu kas zarları ile alakalı ben yaşadım 2 ay boyunca ufak ufak kapanmaya başladı ama yamuk kapanmalar felan oldu genel cerrahi ye gidin diastesis recti sorun kontrol etsin sizi
minderbob Venuslady benimki farklı bi durum ortopedi kesin teşhisi koydu kemik iliği ödemi doğumdaki zorlanmadan kaynaklı
Venuslady Zynpgl ah canım sakın mekik çekmeeee dahada kötüleşirsin genel cerrahi bölümüne gidip derdinizi anlatın sizi çok iyi anlıyorum lütfen sakın mekik ve ağır işler yapmayın kaslarınız iyice ayrılır
sezen11 Hamilelikte kasık ağrısını çok çekiyorum, çok güzel bir kaynak buldum, belki birilerine bir faydası olabilir. https://www.kasikagrisi.net/hamilelikte-kasik-agrisi-neden-olur/