Drelf 14 aylık oğlum var 1 kez adet oldum doğumdan sonra ve 45 gün geçti olmadım tekrar . Test yaptım bende . ilk başta tek çizgi çıktı , saatler sonra silik 2. çizgi çıktı . 2 gün sonra tekrarladım testi ( az önce ) tek çizgi çıktı bu sefer 🤷🏻♀️
RundownMom Drelf sonradan yaptığınız tek çizgiyse hamile değilsinizdir. Testlerde sonradan çıkan 2. çizgi varsa hatalı test kabul ediliyor. Benimki de geç çıkmıştı ben hamileydim. Ama siz 2 gün sonra yaptım tek çizgi çıktı diyorsunuz. Gebelik olsaydı 2 gün sonra 2. Çizgi daha belirgin çıkardı. Demekki gebelik yok
Drelf RundownMom teşekkürler .. bu 45 günlük dönemde kahverengi akıntı da oldu az miktarda . Bir kaç şey olunca gebelik düşündüren tedirgin oluyor insan