Zezemeze Kızlar bebeğim üç aylık, iki üç haftadır aşırı derecede saçım dökülüyor bildiğiniz tutam tutam. Taramak istemiyorum artık. Önceden de gür saçlı değildim ama şu an çok fena dökülüyor napmalıyım? Ne zaman durur bu dökülme?
Deletedmom896 Zezemeze bebanthen bemiks ampul eczaneden alıp şampuanına karıştırıp kullanabilirsin hamileyken ben tiksindim bidaha kullanamadım ama faydası çok birde baby me şampuan kullanıyorum çok iyi destekledi o 🙏🏻Tavsiye ederim
Sevgi1 Zezemeze Bi dönem bnmde döküldü öle kel kalırım sandım ama biraz seyreldş ama sonra yenileri cıkıyo sıkıntı yapma yumurta zeytin yag bal maske yap
Smrgzl Zezemeze gecici bir durum genelde dgumdan sonra yasiyor cogu anne. Benimde saclarim gur degildi yanlis hatrlamiyorsam ya 2.ayda yada 3ayda basladi rahat bi 4 ay boyunca surekli dokuldu tepemde sac kalmadi resmen daha yeni yeni toparlaniyor saclari.
Smrgzl Zezemeze benim cikti suan ozellikle alin bolgemde kucuk kucuk saclar mevcut serce parmak kadar uzamislar
Naz_01 Zezemeze benimde oğlum 2 yaşında saçımın tepesi açıldı resmen ne yapacağımı şaşırdım burda bekliyim bende
Asel20 Zezemeze ya ayni dert bendede var kizim 5 aylik saclarim okadar cok dökülüyor ki taramak istemiyorum hic hatta o kadar korktm ki cuma günü kan verdim şükür sonucum temiz cikti bende burda beklym belki önerisi olan olur 😓
Siblkrdg Benimde aşırı dökülüyordu kanımı verdim tirotim yuksek çalışıyormuş ve ilaca başladım saçımı boyattım kestirdim sampuanimi değiştirdim dökülmesi durdu boyatmak çok korktum ama birşey olmadı çok şükür 🤗
cocomelon Zezemeze bana halalles ve f.rmsi sarımsaklı şampuanı çok iyi geldi %80 azaldı ama öyle bir iki kullanımda dğeil üç ayda tam etkisini gösteriyor saç kremi kullanmamaya çalışın
Naz_01 Zezemeze hala dökülüyor evet dün doktora gittim kansızlıktan dökülüyormuş kan ilacı verdi doktor çok düşük kan degerlerim emziren anneler oluyormuş
BartuveArtun Zezemeze benim bebeğimde 3 aylık bir kaç haftadır bende yaşıyorum aynı durumu saç kalmayacak diye korkuyorm artık