alpin-annesi ben normal doğum yaptım ama gece 1de hastaneye yattım öglen 12de doğurdum o bekleme süreci sıvı kaybı olmasın diye verilen serumlar vs beni mahvetti ve gercekten orda ödem oldu vücudum ama 1 haftaya geçti hamileliğim boyunca hiç şişmedim yüzüklerimi taktım ayakkabılarımı giydim ama o 12 saat cok değiştirmişti beni kafana takma zamanla düzelicek♥️