Selam anneler. Ben 1 hafta önce sezeryan doğum yaptım sanki günden güne ayaklarım ve bacaklarım daha fazla ödem oluyor 😔 hemen ayaklandım dün 2 saat yürüyüş Bİle yaptım. Bol da su içiyorum hamileliğimde olmayan ödem sezeryan sonrası oldu. Böyle olan var mı ? Neler yapabilirim geçmesi için ?