11RabiaAsel11 Bebeğim 4 ay 4 günlük kilosu iyi ama çok sık emiyor geçen gün sağlık ocağına gittik aşımız vardı hemşire tartti 2/3 saatte bir emziriyosun dimi dedi hayır dedim her saat emziriyorum ozaman sütun yetmiyor dedi oda yeni doğum yapmış bi ilaç tavsiye etti kendide kullanmış goguslerim maşallah doldu bebeğimde 2/3 saat uyuyor demekki artık doyuyor sağlık ocağında danışın isterseniz alin o ilaçtan tavsiye ederim 👍 adı MOTİLİUM sabahları aç karnına 2 tane geceye kadar hep sütüm var çok şükür 😊
Uykusuzanne 11RabiaAsel11 canım şeyi merak ettim ilacı kullandım sütun cogaleiktan sonra da bebeğin her saat emmek istedi mi ve bu ilaç hap mi surup şeklinde olanı mi aldın?
HsnaaE Motİlium ilacını benim bebeğime vermişti doktor yeni doğduğunda midesiyle ilgili problemden dolayı allah allah demekki onun içinde kullanıloyor bende promalt içecegi aldım inşallah işe yarar
Cemilev Benim de sütüm az bende mama kullaniyorum postunu okudum arastiriyim dedim arkadasım ama ani kalp krizine neden oluyormus okuyunca sok oldum hatta Fransa da 2012 yılında 123 kişi olmuş bu ilaç yüzünden 😪
OzlemDoganay Bebeğinize dolaylı yoldan ilaç vermektense doğrudan mama verin bence. İşinize karışmak gibi olmasın ama o ilacı midesi hasta bebekler veya anneleri kullanıyor onlara iyi gelsin diye. Benim de sütüm yetmiyor ama mama takviyesi yapıyorum bu ilacı ilk zaman duymuştum ve o psikolojiyle nerdeyse alıcaktım sonra düşündüm bebeğime durup dururken neden ilaç veriyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Cemilev 11RabiaAsel11 Allah allah ya dikkat et canim sende okuyabilirsin Google yaZdim çıktı bende sasırdım ya bebeklere bile veriyorlar mis
11RabiaAsel11 Uykusuzanne hap ilaç yok bebeğim gayet güzel emip kendisi bırakıyor 2/3 saat uyuyor önceden uyimuyordu sürekli memede idi
Bssrr MomofEla galaktakoyu kendiniz mi aldınız doktora sorsunuz mu bende aldım ama sormadım şimdi kullanmaya ö Çekindim 🤔