Egemom09- Kızlar korunma esnasında condom çıkmış ve tüm meni vajinamın üstündeydi daha ilişkiye girmemiştik ama riske atmak istemedim 5 aylık bebeğim var . Ne kadar süre sonra emzirdiniz 1 hafta yazıyor üstünde çok üzüldüm 😭
Kumsal-1034 Egemom09- ella kullandıysan 1 hafta emzirmemen gerekiyor ama 8 saat emzirmeden kullanılan ilaçta var ben kullanmıştım faydasını gördüm çok şükür sadece 8 saat emzirmedim bebeğimi sağım yapıyorsan onları verebilirsin
Ates_mami Egemom09- ben kullanmıştım. Çocuk doktorumuz ve eczacı 8 saat emzirme sağ dök öyle emzir demişti. Oğlum o zaman 20 ay civarıydı. Gece uyutunca içtim. Sabah da oyaladım emzirmedim. 15 saat sonra sütü sağıp döktüm öyle emzirdim. Sorun da olmadı.
Hatunce Egemom09- bende iki defa kullandım ikisinde de bir hafta vermedim zaten emiiyordu ama arada veriyordum onu da yapmadım ilk sütü de sagdım doktum bu 1 haftada ara ara sütünü sag da kesilmesin
Ates_mami Egemom09- bebeğiniz daha küçük. Anlattığım gibi oğlum 20 aylık falandı ben içtiğimde etkilememişti. Küçük çocukta belki etkileyebilir. Burada biz ne desek yanlış olur. Yanlış yönlendirmeyelim. Siz en iyisi çocuk doktorunuza danışın ona göre hareket edin
Hatunce Egemom09- bizim emmede zaten sorun vardı süt yoku sütüm arada bir veriyordum ama genelde biberondu ona ragmen memeyi emmeyi biliyordu verdiğimde ben %90 biberon içiyordu yani ona ragmen almıştı memeyi
aramsamsam Egemom09- ellada 3 gün yeterli ertes72 de 8 saat yeterli. (Emzirirken de ella kullandım 2 farklı hekimimde 3 gün yeterli 7 güne gerek yok demişti)