Elka Doğum yapalı 2 oldu sezeryanla doğumum gerçekleşti. Fakat bende bir türlü kabızlık geçmiyor normalmıdır. Ne yapmam gerekiyor. Lütfen 🙏
Mom0791 Elka canim bende dogum yapali 1 ay olcak normal dogum yaptim bnde dogumdan beri surekli kabizim ilac vermedi bana doktor
2019drnsu Elka bende çok çekmiştim doğumdan sonra, hergün bir fincan doğadanın kayısı çayı ve peşine bi büyük bardak su bir hafta düzenli yapın bidaha yaşamazsınız 👍🏻
Kuzumveben Elka doktoruna danis canim dogal bi ilac verir gecmis olsun emziriyorsun kafana gore ilac kullanma sakin
BenMathilda Elka Boool bol su tuketmelisiniz Ve kuru kayisi, gerci suan taze kayısı daha iyi olur, mevsimi oldugu icin. Dut falan yiyebilirsiniz.. Suyu ihmal etmemelisiniz..
Ezgi63 Elka yok canım emziriyorum bende kullanıyorum.bitkisel çözüm istiyor iseniz kayısı tüketenilirsinz
Mom0791 Elka doktor bana normal dedi hani etrafimdakilerde normal diyo kayisi kompostosu ic o iyi geliyor
FtmYigitim Elka inanir misin 5 ay oldu hala geçmedi afedersin artık lavaboya gitmeye korkuyorum o derece
Elffff1 Sabah kalkınca aç karnına kuru incir ye bikactane üstüne su iç bı kaç saatte etki ediyor ayrıca sütte yapıyor faydasini gordum