Bebeğim 2 kg doğdu şu an 3 aylığız ilk iki ay 1 er kg aldı şimdi 450 gr almış 4450 olmuş şu aralar hiç iştahı yok anne sütü veriyorum bu arada memeden ememiyor mu acaba diye sağıp biberon ile de veriyorum doktor öyle yap demişti daha kontrole gitmedik 5. 10 dk emip çekiliyo biberonu da bitirmiyor napmam gerekiyor iştahı nasıl artar kilo alımı yavaşladı 😔