ErvaKader Bağışıklığı düşük ne yapabilirim.4gndr hastaneye git gel yaptik 39un altına düşmedi.tahliller temiz çıktı.
2lokummannesiii ErvaKader karışık yazmışsınız. Ateşlendi ve bağışıklığı mı düşük çıktı anlayamadım. Neden ateşi var?
ErvaKader 2lokummannesiii yumurta alerjisi var cnm test için doktora gittiğimde bağışıklığı düşük kalabalık ortama çıkarma demişti bunun için ne yapabilirim?ayrıca ateşi yükseldi hastalandı testleri temiz çıktı.acaba bagisikliktan dolayimi ateşi yükseldi diye düşünüyorum…