Kizlar merhaba
Kızım 11 aylık bu zamana kadar mama kaşık.mamasi vs vermedim ek gıda alıyor ve emziriyorum ancak bu aralar üst dişler çıkıyor ve ek gıdayı yedirmekte zorlanıyorum sadece emmek istiyor ama sorun şu ki en baştan beri kızım hep geceleri iki saatte bir emmek icin uyanir alışkanlık oldu sanırım bu ara ise bu daha da arttı dün gece hiç uyumadim ve sütünün yetmedigini düşünüyorum daha iyi uyuması için gece alternatif.olarak.biberon ile ne icirebilirim lütfen.yardimci olun hiç bilgim yok mamalar vs hakkinda 😬