Şampuan onerecek arkadaş varmı….
Sonsuna Bir süre çok dökülüyor ben Elseve in siyah ini kullanıyorum o iyi geldi tek
??? Dogumdan sonra sacları dokulen yokmu
Bir çaresi yokmu dur. Kafamda saç kalmadı