merhaba 4 günlük bebeğim var Sütüm artsın diye dün bestlak damla kullandım bebeğim ishal oldu Acaba damla yüzünden mi yoksa kullandığım antibiyotik yüzünden mi oldu bu durum Lütfen yardımcı olun Sezeryan ile doğum yaptigim için doktor antibiyotik verdi akself Neden böyle oldu ne yapmalıyım Çünkü damla gercekten sütüme epey etki etki Aynı durumu yasayanlar lütfen yardım edin 🙏😊