Oğlum 8 buçuk aylık ve 10 12 gundur gunde 7 8 kere kaka yapıyo gece asla yapmazdı sımfı gece 3 kere bezını degısıyorum ıshal gibide deıl ama cok yapıyo ve kılo verdı cok belli aıle hekımı ılaclar verdı ıshal tozu şurubunu falan kullanıyorım ama banamısın demiyo sizce doktora götüreyimmi koronadan dolayı cekınıyorum hava degısımıyle ılgısı olabılırmı yada 😑yardımmmmm😐