Mkelebek Kizlar merhaba. 14 gun once sezeryan dogum yaptim. Gobek fazlaca duruyor. Tabiki ilk halimdeki gibi degil. Ne zaman gider bu gobek. Gitmesi icin korse mi toparlayicimi kullanmam lazim.memnun kaldiginiz maekalar varmi
Dygrzgrmrt Ben korse kullandım 1 ay falan açıkçası çok takmadım darlandım çünki😂 7 buçuk aylık bebeğim şuan eski kiloma döndüm ama azıcık göbüş kaldı ister istemez 🤗