Arkadaşlar sormak istediğim soru şu Aralık ayinda raporlarla birlikte işe gitmeden evden hamilelik geçirdim riskli hamilelikti yattigim için doktor 32. Haftaya kadar sürekli rapor verdi sonra doğum izinlerini doğum sonrası izinlerini falan kullandım Mayıs 2020 de işe başladım. Sorum şu iş yeri şuan bir sene tam olarak çalışmadığım için senelik 14 gün yıllık izin hakkın olmuyor diyor bu konuda bilgisi olan var mı yada aynı durumj yaşayan var mi. Fiili olarak işe gitmedim ama ya rapor yada kendi doğum haklarkmi kullandım işten çıkışım falan olmadı