Merhabalar herkese 10 aylık bi oğlum var henüz emeklemiyor ve yürümüyor ama ben böyle bi hareketli bebek daha görmedim uyuyana kadar bir saniye bile durmaz abartmıyorum bir saniye bile durmuyor gerçekten sürekli hareket halinde görende hiç durmuyor falan diyor acaba hiperaktif olabilir mi yoksa böyle mi bebekler ben mi tecrübesizim