Merhaba 🌷 8.5 aylık kızıma dün kan tahlili yaptırdık bugün doktorumuz aradı B12 si ve D vitamini düşük çıkmış D vitamini için ampul yazdı 1 hafta boyunca yarısını ben yarısını kızım icecekmiş, 2. Hafta gün aşırı, 3. Hafta ise haftada 1 kere bu şekilde devam edicez. B12 için ise sende de eksik muhtemelen dedi kendim de gideceğim değerlerime baktırmak için başına gelen var mı acaba nasıl bir yol izlemem gerekiyor?