Merhabalar
Benim oğlan gündüzleri artık uykuya her defasında direniyor ne yapmalıyım ?
uyutma şeklim ise şöyle;
Bizim yatağımıza yanına uzanıyorum gözlerine bakmadan piş piş diyorum uzun uzun tabi debeleniyor ağlıyor emziği atıyor felan ben susmadan sürekli diyorum 5-10 dk sonra söylenerek hı hı diye diye dalıyor hafif uykusuna. Sonra yatağına koyuyorum. Ve hiç şaşamaz 45. Dakikada uyanır. Böyle 3 uyku yapıyor akşam da en geç 9 da eğer evdeysek tabi gece uykusuna geçiyor ben besliyorum o uyurken 12 de sabah 4-5 civarı uyanıyor bir daha uyutmaya çalışıyorum taş çatlasın 7 de ayaktayız. Tabi o 2 saat sürekli emzik düşüyor ağlıyor mızlıyor geri uyuyor felan uzun Soluklu değil.
şuan için böyle bizim ileri aylar nasıl ? Lütfen daha iyi deyin 🙄
çünkü gündüzleri de artık yerde oynamak istemiyor ağlıyor bağırıyor bi 10 dakikadan sonra sıkılıyor sanki.
öneriniz nedir yatağa alıştırmak için ? Hiç kendisi uyumucak mı bu çocuk ilerde 😢 olacak derseniz ne zaman ?