busra-mom ben hiçbir aşıyı yaptırmıyorum içeriği ve ciddi yan etkileri sebebiyle. Yabancı bir site var orada asi mağdurları dünyanın farklı yerlerinden paylaşım yapmış. Zaten o sitede içerik yazıyor. Maymun böbreği bile var. Üstelik neslimize düşman olanlrin bizim yararimiza bir şey yapacağına da inancım yok. Asi gerekki evet ama asi günümüzde kullanılıyor. Kadınlar kulübünde de birçok asi mağduru var. Asi olup da aynı gün bebeği bağırsak düğümlenmesi yaşayan var.