Tugce2020 Kızlar ikeanın mama sandalyesinde bebek büyüdükçe düşme yaşayan var mı hafif olduğu için emin olamıyorum birde ayak koyma yeri yok bu önemli mi olanlara mı bakmalıyım yoksa çok lazım olmuyor mu
HungryWolf Tugce2020 2 yasindayiz daha hic dusmedi dusecek sekilde degil zaten gayet saglam kemerlerinide baglarsaniz sorun olmaz. Yemek yeme icin gayet yeterli cok uzun bir sure surmeyecegi icin ayak yeri okadar onemli degil. Ustu basi batincada oylece banyoya goturup yikayabilirsiniz bebeginizi cok pratik.
Sevdasoylu Tugce2020 20 aylık oğlum hiç düşmedi hala kullanıyorum. Şimdi olsa yine alırdım çok memnunum, hiç düşünmeden alabilirsiniz.
EmelMina Tugce2020 Kızım 16 aylık ve hala çok rahat kullanıyoruz. Mama sandalyesinin devrilmesi söz konusu değil. İlerleyen dönemde yemeğini kendi yiyeceği için her yeri batırıyor o yüzden temizlemesi kolay. Portatif her yere gidiyor. Ayaklı olanları tercih etmiyorlar. Çocuk üstüne basıp kalkarak kendini atmaya çalıştığı için..
Ssd Tugce2020 ondan düşmesi için epey zayıf ve azman olması lazım. Bebeğe kalan alan dar olduğu için rahatça kalkıp pozisyon değiştiremiyor. Ayak koyma yeri için de uzmanlar olmalı diyor da ben kendi bacaklarımı ya da başka bir sandalyeyi kullanıyorum onun için 😄
Tugce2020 HungryWolf yıkamak için rahatmış evet kendisini sallayınca hareket eder mi diye emin olamadım teşekkür ederim
Yagizkus HungryWolf bende kararsızım ikeada. Ayak koyma yeri gerekli mi peki, bazıları ayak yeri olmadan olmaz diyor bazıları da büyükçe oraya basıp kalkıyor diyor
Swtlna 18 aylık oğlum, şimdiye kadar hiçbir problem yaşamadık, gittiğimiz her yere de götürüyoruz, çok pratik tavsiye ederim
HungryWolf Yagizkus bence gereksiz saatlerce oturmayacak zaten mama sandalyesi adi ustunde yemek yerken oturmasi yeterli.
EmelMina Tugce2020 rica ederim Önerim minderini de alın destek oluyor çocuğa bel ve kollarına.. Ben minderli aldım Gayet rahat zaten şişme minder. Üstünde kılıfı var kirlenirse yıkanıyor.
HungryWolf Minderinide ebebekten almistim 20 tlye yildizli olanlar tam oluyor hem makinaya at yika cok pratik.
Tugce2020 HungryWolf bende onu bakmayı düşünüyordum ikeanınkinde alt kısmı yok yanları var sadece çünkü
Yazilimcianne 16 aylık kızım hiç düşmedi ama şimdi şimdi ayaklarını koymaya ihtiyaç duyuyor araya bir şey yapacağım galiba ayaklı olmasını isterdim sanırım
Tugce2020 Yazilimcianne ondada oraya basıp kalkmaya çalışıyorlarmış bende burda okudum neden ihtiyaç duyduğunu düşündünüz ben sallanıyor ya ayakları yorulur mu uyuşur mu diye düşünmüştüm ama
Yazilimcianne Tugce2020 evet yürüme isteği tavan yaptığı dönem bunu yapıyorlar, bir ara kızımda dışarıda denk gelince yapıyordu ama şimdi ayaklarını sandalyenin ayaklarına dışarı doğru doluyor. Öyle yapınca altına bir şey koyuyoruz rahat ediyor ayrıca bazı bebekler ayakları sallandığı için karınları rahat olmuyormuş ve yemeyebiliyorlarmış diye okumuştum. Keşke takıp çıkarılan bir aparat olsaymış. (belki de vardır bir araştırayım :))
Tugce2020 EmelMina minderi nerden almalıyım siz hangisini aldınız ikeadakini mi ebebekte yıldızlı olanlardan mı