Arkadaşlar 14 aylık sma tip1 hastaSı yağız Ege’ye bir bağışta siz yapar mısınız ? Profilini bıraktım buraya hepimiz anneyiz bence o annenin o masumun halinden en iyi biz anlarız elinizden ne gelirse ne kadar olursa olsun yeterki bir ucundan tutalım ☹️☹️https://instagram.com/yagizegedestek?igshid=1em6dojjujv60