Bence en rahatı ayakta sallma ben cok rahat ettim kizim 10 aylik hala ayakta sallıyorum bacaklarim sıkılastı bu sayede 😆 bol bol emzirin bol bol uyutun cok rahat edesiniz her uyandığında bezini degistirdinginde poposunu acik birak bacaklariini goturup getirsin gazini cikarsin o sekilde hergun dus alidirin mis gibi yatar karninin oraya herzaman yumusak bir tulbent koy gazini rahat cikarir sık sık uyut bebbegi aslinda cokk kolaymış bebek büyütmek 😄ikinciyi yaparsam hic zorlanmam gibime geliyor çok tecrübeli oluyor insan