Aybarsefeee Oğluma dün asi vuruldu dün çok huysuzdu bugünde öyle. Şimdi farkettim sağ bacağının aşı yeri kızarmış ve dokununca sert bişey geliyo elime. Normal mi bu napmaliyim nolur birisi bişey desin çok korkuyorum
Zask Aybarsefeee Mutlaka doktorlar görüşün. Size söylemiş olmaları lazım kızarıklık şişlik olursa haber verin diye
Mom091 Aybarsefeee fotoğrafı yükleyememişsiniz. Göremediğim içim yanlış bir şey söylemek istemem ama bizim hemşiremiz kızarabilir, şişebilir buz koyabilirsin demişti
ikizannesi2 büyük ihtimaille aşı dağılmamış oraya hafif masaj yaparak o sertliği dağıtabilirsin çok önemli bişey olacağını sanmıyorum tabi bu benim düşüncem
EEK Merhabalar öncelikle geçmiş olsun karma aşının olduğu taraftır muhtemelen zamanla geçer kolonya pamuk koyup rahatlatabilirsiniz
Eymnelf Aybarsefeee pamuğa biraz kolonyağı döküp oraya masaj yapın sağlık ocağındaki ebe her aşıdan sonra 3 gün aşı yerlerine masaj yap aşı dağılsın diyordu