Benim kızım da 14 a 20 günlük. Diğer arkadaşlara aynen katılıyorum. İlk zamanlar sanki öğretmeniymişim görevim sürekli ona bir şeyler öğretmekmiş gibi yaklaşıyordum, çünkü bu dönemde bize empoze edilen de bu: yok şöyle oyuncak alın, yok şu dönemde şunu oynamalı şunu yapmalı vs. Ancak bir bebeğin en çok ihtiyaç duyduğu şey bol sevgi. Sevgi görünce öğrenmeye açık oluyor mutlu oluyor. Oyuncaklar falan hep boş birkaç aydır oyuncak almayı kestim. Çocuk dışarıda zengin çevrede büyür oyuncaklarla değil… ve zaten zengin çevre sağlayınca kendiliğinden öğreniyor. Bence bize düşen bol bol sohbet etmek onu güldürmek iyi vakit geçirmek. Yemek yerken ağzı burnu yoğurt olduysa ayyy üstün her yerin battı demek yerine ona gülmek. Ben de bıraktım 12 aylıktan beri öğretmeyi