Arkadaşlar,
Bebeğim sarılık geçirdiği için doktor 2 saatte bi emzir demişti ilk zamanlarda tabi uyanmıyordu uyanınca hemen uyuyakalıyordu 2 saati hesaplamak daha kolaydı.
Ama şimdi 2 hafta geçti bu durumdan, artık uyumuyor. Mesela 9.30 da uyandırdım 10 da emmesi bitse; alt değiştir gaz çıkar derken 10.30 oluyor sonra ağlamalar uykuya dalma faslı 11’i buluyor. E bu çocuk 11.30 da tekrar mı uyanacak ya ben bu işin içinden çıkamıyorum??? 3 saat 3 buçuk saat oluyor emzirme araları siz nasıl yapıyosunuz bu olayı?