Deletedmom297 yaa öyle mi 🥰 ilk bebeğim gurbette de olunca tecrübesizim uyanık kalıp etrafa bakması gerek diye biliyorum böyle endişe ediyorum bir sıkıntısı vardır diye. Uyanık olduğu her vakit memede kalmak istiyor konuşmak sohbet etmek istiyorum biraz etrafa bakınıp hemen ağlıyor
bir sorun yoksa hiçbir şikayetim yok 🥰 dediğim gibi etrafa bakmaması beni ürkütüyor peki tecrübe olarak size sorayım Ne zaman bitecek bu durum ne zaman etrafa bakıp gülüp sesler çıkaracak