DogaLina baturalpim hayır yastık koyma. Yastıgı çekip yüzünü kapatabilir o daha tehlikeli. Yenidoğan değil artık hareketli bi cocuk.
asyasare baturalpim biliyorum canim anladim benimki de oyleydi. gece boyu kalkip kalkip duzeltiuodun uyaniyordu. yeni bir sey ogreniyor alismasi zaman alacak. kalkip duzeltmekten baska caren yok suanlik
ElifkonunAnnesi baturalpim her sıkıntısı sanki asla bitmicekmiş gibi geliyor bana da 🤣 ama geçiyor canım, merak etme 🥰🥰
ElifkonunAnnesi baturalpim çekerken değil de bitince güzel 😜😜 şaka bir yana bazen çok aşırı zorlasalar da onlar iyi ki varlar 🥰