Cennetkusum Merhaba ben korono dan dolayı ancak 3.ayımda gitmiştim gittiğimde alttan spekulum ile enfeksiyon veya herhangi bir rahim ağzı yarası varmı diye kontrol etti sonra alttan vajinal ultrason ile baktı iç dikişlerin tamamen iyileşmiş dedi rahmin durumuna baktı dıştanda dikişlerime baktı yani Bayaa genel bi muayene etti ve sonunda smear testi aldı artık her sene yaptırmamız gerektiğini söyledi