Eymensmomm Çanım anneler Ben tam 4ay sonra hasta oldum bir ağrıyla uyandım bugun çok değişik hissettim 🥵😁 birde emzirenler geç hasta olurmus tamamen fiyasko bir alakası yok bence.
Gulsah_90 Eymensmomm 2. Defa olduğumda her zamanki gibi düzenli oldum. Oğlum şuanda 6 aylık ve 3 gündür gecikme var😫 hamile değilsem düzene oturmamıştır😂😂
Sesy Eymensmomm benim hep düzensizdi canım. Bekarken de öyleydi hatta çocuğum olmicak galiba diyordum hep 🤭 ama doktora gidiyodum bi sıkıntı yok hiç gününde geldiğini hatırlamam hep bir hafta 10 gün gecikir ama iki çocuğum da hemen oldu 🙆🏻♀️😄
Eymensmomm Sesy yaa benim bir iki gün gecikti hemen test yapmiştim 🥰allahım sağlık sıhhat hayırlı ömürler versin cocuklarımıza ❣️
Eymensmomm hifosunannesi bende Regl olmus kadar oldum 40ım çıkana kdr kanamam oldu normal doğumdu 🤦🏻♀️
Feryal Eymensmomm Doğumumun üzerinden 1 yıl geçtikten sonra regl oldum ancak hala düzensizlikler var. Tam anlamıyla oturmadı düzenim 🌸
Eymensmomm Feryal en fenasıda o değilmi şu gün hasta olucam diyemiyorsun bilemiyorsn hamile olsa insan geç anlıcak.☺️
Momsbabyy Eymensmomm Bende emziriyorum ama 3 gün önce adet gördüm tam 2 ay sonra ve evet dediğiniz gibi ağrılı sancılı oldu çok halsizlik vardı sizde de varmı 🤦
Eymensmomm Momsbabyy olmazmı gece ayaklarım agrıyordu sonra kasıklarım ağrımaya basladı üşüttüm diye sanıyordum ki hasta olmuşum resmen hiç beklemiyormuşum unutmusum sanki onu konduramamışm 😂😂